30.1.07

Reflexions al vàter (+13)



Avui parlarem d’un tema una mica escatològic. En una visita que vaig fer a un gran supermercat de la cadena Eroski vaig endur-me una gran sorpresa quan vaig veure el nou producte d’una nova marca de productes derivats de la cel•lulosa. Renova és una marca que va entrar no fa massa anys a Espanya amb un producte una mica sorprenent, el paper de vàter humit. És cert que en certes circumstàncies és un producte que té el seu ús però entrar en un mercat acaparat per Scottex i pocs més amb un producte tan estrany.. Ara bé, la meva sorpresa va ser màxima quan vaig veure que havien tret al mercat un paper de vàter de color NEGRE. A la pàgina web de la companyia (http://www.renovaonline.net/you_isp.html) diuen que permet donar un toc modern i què és un producte que es troba a la frontera entre la decoració i l’art o el luxe i el mundà. Com a publicitat està molt bé, com a producte no se’n pot discutir l’originalitat però, a mi hi ha una cosa que em capfica. Jo sóc dels que penso que les coses s’han de dissenyar per a facilitar-ne l’ús. El paper de vàter el fem servir per a rentar-nos el cul. Tots sabem que hi ha diverses maneres de fer-ho; amb la ma per darrere, amb la ma per davant, separant les natges… Però el que tots fem en algun moment es mirar el color del llepet (taqueta produïda pel contacte d'una cosa que deixa) que queda en el paper de vàter. I la pregunta del mil•lió de dolars és: Com saps que has fet net si el color del paper no et permet saber-ho? A mi se m’acudeixen diverses maneres però totes elles són prou escatològiques com per a no plasmar-les tot i que s’accepten suggeriments. Fins aviat, Hagfish on earth 

1 comentari:

Anònim ha dit...

Quin post més merdòs!!!!
:-))))